Annemarie (Teamleider Customer Service)

Annemarie is met ruim 30 jaar ervaring binnen de logistiek met daarvan ruim 5 jaar als manager een echte logistieke professional. Toen ze werkzaam was als Customer Service Medewerker, werd tijdens de reorganisatie van de organisatie opgemerkt dat Annemarie goede leidinggevende aspecten had. Om deze reden is er intern gevraagd of zij wilde doorgroeien tot manager van de afdeling en hiermee ging zij akkoord. Zo heeft ze binnen haar tijd als Customer Service Manager teams onder zich gehad die wel opliepen tot 16 man. Binnen haar functie als manager was ze verantwoordelijk voor het organiseren, sturen, coördineren, bewaken en administratief afhandelen van alle activiteiten die verband houden met customer service activiteiten, gericht op de optimalisering van de logistieke dienstverlening aan de klant. Binnen haar rol was zij 30% operationeel bezig en 70% gericht op personeelszaken. Annemarie geeft aan veel energie te krijgen van het operationeel bezigzijn met het werk. Zo is zij altijd het eerste aanspreekpunt bij problemen bij grote en belangrijke klanten. Op dit moment merkt Annemarie dat er een mismatch is tussen haar en de organisatie omdat ze geen werkplezier heeft, en daarom is zij samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe functie als Customer Service Manager.

Als je het hebt over een écht mensenmens, heb je het over Annemarie. Zij is namelijk een gestructureerd persoon die negatieve gebeurtenissen altijd probeert om te buigen tot iets positiefs. Annemarie word door collega’s omschreven als een vriendelijke dame die waarbij nodig direct kan zijn, maar niet op de botte manier.

Annemarie heeft een opzegtermijn van een maand en is daarna fulltime beschikbaar voor een bruto-maandsalaris van € 4.700,-.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het organiseren, sturen, coördineren, bewaken en administratief afhandelen van alle activiteiten die verband houden met customer service activiteiten, gericht op de optimalisering van de logistieke dienstverlening aan de klant;
  • Verantwoordelijk voor het leidinggeven van een team van 16 man;
  • Verantwoordelijk voor het aansturen van het team richting de juiste doelen;
  • Uitzetten van lijnen voor doelen organisatie;
  • Presenteren plannen van het team aan de directie;
  • Contacteren met klanten bij escalaties;
  • Houden van evaluatie- en KPI gesprekken.

Functie

Teamleider Customer Service

Leeftijd

51

Woonplaats

Drechtsteden

Salaris

€4.500 tot €5.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels uitstekend

Computervaardigheden

Manhatten Scale, Transporion, Aqua, MS Office en interne Erp-systemen